ועד ההורים נגד החינוך העצמאי: "שישחררו אותנו מהאזיקים שלהם"

    ארי וידר 1 Comment on ועד ההורים נגד החינוך העצמאי: "שישחררו אותנו מהאזיקים שלהם"
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם ההורים לתלמידים בתלמוד תורה יראת ה' בירושלים חשבו שהגיעו אל המנוחה והנחלה עם הקצאת מבנה לבית הספר, מתברר שמבחינת ההורים מאבקם לא תם, עתה הם דורשים את החלפת מפעיל הת"ת לאחר שלטענתם המפעיל הנוכחי, החינוך העצמאי, אינו מעניק להם מענה של ממש.

    ירושלים: האם התלמידים החרדיים יזרקו לרחוב?
    צפו • ההורים החרדיים מפגינים בכיכר ספרא

    הסיפור החל כאשר בפסיקת בית המשפט נקבע כי ת"ת יראת ה' שפעל במתחם בית ספר גוננים בירושלים יפנה את המבנה הנוכחי.

    לאחר שהוצא צו הפינוי, טוענים ההורים, כי פנו להנהלת החינוך העצמאי שהינה מפעילת הת"ת, אולם לטענתם בהנהלה הותירו אותם לבדם במאבקם ושלחו אותם "להלחם בעירייה על מנת שזו תקצה מבנה חדש לת"ת".

    ואכן, ההורים לא התייאשו ולאחר מו"מ עיקש מול עיריית ירושלים, הוקצה מבנה חדש לתלמוד התורה, אולם בזאת מבחינת ההורים הסיפור לא תם. לאחר שלטענתם לא זכו לאוזן קשבת ולסיוע מצד אנשי 'החינוך העצמאי' ביקשו בוועד ההורים להפעיל את הת"ת באמצעות רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס, אולם לטענתם, החינוך העצמאי מסרב לכך בתוקף.

    "רק לאחר שקיבלנו את המבנה לאחר שרק אנחנו בוועד ההורים ניהלנו מאבק, פתאום החינוך העצמאי נזכר בקיומנו והפעיל לחצים על כל הגורמים האפשריים שלא יאפשרו את מהלך ההעברה לרשת מעיין החינוך התורני".

    "אנו קוראים לחינוך העצמאי להתיר את האזיקים שכופתים אותנו אליהם ולשחרר אותנו, זאת מכיוון שהם נכשלו בתפקידם באחזקת בית הספר ובשמירה על ביטחון ילדינו", אומרים בוועד ההורים.

    את תגובת החינוך העצמאי לא הצלחנו לקבל עד לשעת כתיבת השורות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מישהו יכול להסביר לי את המציאות הזו ש-95% מהחיידרים הם פרטיים, ולא שייכים לחינוך העצמאי,? שערוריה!! הרי החינוך העצמאי הוא גוף חרדי לכל דבר; מדוע החיידרים הם פרטיים?? מדוע לא מסדירים זאת תחת החינוך העצמאי? ואם החינוך העצמאי אינו מספיק 'חזק' אז למה הוא נועד? לתקצב איזה 10% מהחיידרים? מה הקטע פה??

      אכן הגננות מקבלות שכר מינימום והחיידרים מקבלים רק מהגן שלהם!